28/3/16

Arribem a una ciutat olímpica: Sydney

4 juliol -  Arribada a Sydney

Després d'un viatge cansat donat que hem hagut de matinar molt a Cairns per agafar el vol arribem a Sydney! Trobem l'hostal on passarem les properes nits i marxem a fer una volta per començar a descobrir la famosa ciutat australiana, on ja de bones a primeres es respira un ambient més cosmopolita i multicultural que a la resta d'Austràlia on hem estat. I amb Sydney també ens arriba l'hivern! La resta de zones d'Austràlia que havíem visitat estaven més a prop de l'equador i per tant la temperatura era més o menys la mateixa durant tot l'any, però ara gairebé som a les antípodes de Barcelona. On com ja sabeu al juliol fa molta calor, doncs a Sydney passa justament el contrari per aquestes dates. Així que estrenem la roba d'hivern que portàvem!

Els "coloms" australians

Segur que som a Sydney?

Passegem pels voltants, anem a comprar menjar per dinar al hostel i tornem a sortir a fer una volta, tot i que tornem aviat perquè estem força cansats del viatge. Com a curiositat trobem unes aus que havíem vist a algun jardí botànic però que no esperàvem trobar com si fossin coloms australians (que de coloms també hi ha) al Hyde Park de Sydney, també passem . També descobrim el mercat asiàtic que s'amaga al centre de Sydney on sembla que haguem tornat al sud-est asiàtic! Recordem que Austràlia no té un tipus de cuina pròpia, sino que simplement la cuina del país està formada per les diverses cuines de les diferents nacionalitats que hi viuen al país, la majoria indis o asiàtics. Bé, no és cert, tenen la cuina anglesa... és a dir, els pastissos de carn els que han consituït gran part de la nostra dieta durant els últims dies a les diferents campervans. Aquí ens adonem que els preus són més baixos que a la resta de ciutats australianes en les que hem estat i també trobem el famós 7-Eleven de Tailàndia! Quins records! Com no, entrem i fem un cafè a la botiga, que a més fa fred i ve molt de gust!

Productes australians al mercat asiàtic
Ja se'ns ha fet de nit (sí, es nota que estem a l'hivern!) així que després d'un llarg dia l'acumulació del cansanci es nota i marxem cap al hostel. Demà explorarem amb més calma la ciutat de l'òpera.