28/5/15

Els peixets afamats de Chaing Mai

19 maig - Tornem a Chiang Mai

El temple envoltat de paradetes
Aquest matí hem agafat un bus de tornada des de Pai fins a Chiang Mai. Bé realment era un minibus així que el trajecte ha estat prou còmode llevat dels centenars de corbes que hi ha sortint de Pai. Clar això vol dir que tornem a passar una nit a Chiang Mai.

Com ja hem comentat en altres posts, Chiang Mai és una ciutat molt turística per el nostre gust i ja havíem fet quatre nits aquí així que no ens agradava massa l'idea de passar un altra nit però anar a Chiang Rai directament és un trajecte igual una mica massa llarg.

Ja per la tarda hem tornat a anar a la ciutat antiga i no sabem si hi ha alguna celebració budista però un altre cop els voltants del temple de Wat Chedi Luang Worawihan hi ha moltíssima gent i centenars de venedors de menjar, flors i mil coses.

Aguantant les pessigolles
Després de donar una volta per el mercat i ja de camí al Night market per sopar una mica ens hem trobat un "fish spa" un lloc d'aquells on tenen peixeres plenes de peixos que en teoria es mengen la pell morta dels peus. A l'Esther li feia gràcia i donat que només costava 40 Baths 15 minuts ho va provar. Com podeu veure a la foto al principi la sensació no li va semblar massa agradable. Després de comparar amb altres llocs hem de dir que vam anar al que tenia els peixos més grans, no sé si per bé o per malament.

Ara ja amb els peus ben nets vam tornar a anar a sopar al Night market, aquest cop vam provar un peix a la sal que et fan quasi al moment a una barbacoa. Tot estava en Thai així que per no saber no sabem ni quin peix era, cap dels habituals a Barcelona això segur. I ja que estàvem de provar coses estranyes de beguda vam demanar un batut de "Taro", quan ho vam demanar òbviament no teníem ni idea de que era allò però després de provar-ho ens va agradar molt! I després de consultar a wikipedia vam descobrir que això del taro és un tubercle originari d'Amèrica, suposem que deu de ser alguna cosa semblant a un boniato però amb molt bon gust.

Preparant-nos el sopar

Tastant el batut de taro