29/6/15

Després de la nit, la sortida del sol a Don Det

13 juny - Bon dia des de Don Det!

Avui ens hem llevat molt aviat per poder arribar a veure la sortida del sol des del pont que uneix les dues illes. El sol avui sortia a les 5:27 del matí, així que a les 5 del matí estàvem pedalejant. Per sort, a aquestes hores la temperatura és agradable. Hem arribat al pont 10 minuts abans de la sortida, tot i que de llum al cel ja n'hi havia.

En Teixi esperant a que aparegui el sol

Mentre començàvem a fer algunes fotos i seiem a la vora del pont uns quants gossos ens han vingut a saludar i a fer companyia. És força espectacular veure com va pujant el sol a poc a poc (tot i que a mi m'ha semblat molt ràpid!) fins que ja era capaç de projectar ombres.

Ja el tenim aquí! Bon dia Sol!
Don Det és una illa per estar-s'hi un parell o tres de dies, i bé, si vols descansar i estar sense fer res tampoc hi ha problema! Això sí, estigues preparat per passar calor o agafa't una habitació amb aire condicionat.

Després de veure sortir el sol hem tornat a l'habitació a descansar un parell d'horetes abans d'esmorzar. Avui farem la volta a Don Det en bici (que ahir al final no vam poder). Just abans de sortir de nou amb les bicis ens adonem que tenim menys diners en kips dels esperats (i a l'illa no hi ha ATM, és a dir, caixer automàtic), així que segurament per no anar tan justets anirem aquesta tarda a canviar 5 eur (que això sí que ho fan).

El sol està acabant de pujar per fer ombres

Al cap de un quart d'hora pedalejant al Teixi se li punxa la roda davantera, i tornem al lloc on ens han llogat les bicis per veure què fan. Sense cap problema ens canvien la bici per una altra i reemprenem la nostra volta a l'illa.
El pont des d'on vam veure sortir al sol,
 i els nostres vehicles

No tardem gaire en completar la volta, però decidim tornar cap al guesthouse a descansar que el sol ja comença a escalfar massa.

Després de dinar el dia es comença a tapar de núvols i el vent comença a bufar (tormeeentaaa), anem a les habitacions, bé no... ens posem a les hamaques que tenim just davant l'habitació i donen al riu (sí, aquest paisatge tan xulo amb una posta de sol increïble) i allà tombats veiem com la pluja cau (junt amb un gos que ens ha vingut a fer companyia). Oh, aigua! Les temperatures baixen!!

Un cop ha deixat de ploure anem a canviar els 5 eur per kips per poder sopar i ja de pas comprem el ticket que ens portarà a la frontera amb Cambodja demà. El dia acaba amb una altra bonica posta de sol i un sopar més que decent.

Acabem el dia amb una altra bonica posta de sol